sye fikir awk akan membahagiakan hati sye tapi awk telah mnambahkan rse sket hati ini ~

dah sedie nak dengar ke ???

first sye nak tanye korang ... macam mane hari raye ? best ke ? dpat byak duit rayye ke ?
bagi sikit..hahha...balik ke topic asal...hehe

someone,
sebelum tuh , assalamualaikum...
sye tahu sye tak layak jadi sahabt sye , tapi tolong hargai sye sedikit je...
awk buat sye mcam SAMPAH ><
awk fikir sye takde hati..
hati sye dah tawarlah dengan awk....
baru skarang awk cariik sye...
sye malas je nk tolong awk...
tapi sye kesian dekat awk...
sye syg awk...sye rindu awk....
dimane awk selame ini,.
tibe2 muncul dan minta pertolongan...
awk memang tak punye hati....
sye dh pasrah dgan hidop sye...
sye dh tak tahu nk percye sape...
semue ini menyakitkan hati sye....
sye fikir sahabt bleh menenangkan hati, tapi ape?
HANYE BELLA ! YANG SATU2 SYE PERCYE SKARANG...
sye dh malas and penat terus disakiti...
sye dah penat..
sye tak berhubung lebih rapat dgan awk lagy...
hati sye akan lebih saket...
sahabat dkat dunieni susah nak dicari ...
(buah yg busuk kene cari yang betul)
klah daaaa...
mlas nak cite byak...
hati ni dh kkritikal..byee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

commentje takkesah pown..

VisiT Blog Yang Comel2..

My FolloWer :)