IMISS FARRA !!! farrraaaaaaaaaa ..:) cmne sye nak teruskan hidop kalau satu2 pergi daripade hidup ini !!!



sye dah tak kuat !!!!! tapi sye cube kuat ...:))
esok ade oral... sye buat jelah... cikgu surohkan??
sye dah takkuat klau mcm ni terus -terusan...
semue tengok sye happy kan???
tapi hnye sye dahn allah yang tahu ape isi haty sye nih...
sye tak nak kwan2 curige... sye akan cube kuat..
ini semue takdir...
FARRA jangan lupekan sye... sye syg awk... !!!!
ILYSMUCHHHHHHHHHH...
sye nak lariiiiii sejauhnyeeee.....
nak pindah , tapi sye tak sanggup tinggalkan kwan sye...
sye tak nak berpisah dengan korang.. !!!
tapi korang yang tinggalkan sye....KEJAMMM ermmmm
sye tak salahkan korang , ini takdir, dah tertulis...
sye cube bersabar...
sye cube kuat....
sye nak ngis !!!!!!!
ermm huwaaaa
sye nak menjerit !!!!
sye nak meraung !!!!
sye nak lari !!!!
arhhhhhhhhhhhhhh
sye dah putus ase.....
putus aseeeeeee...
tak kuat ....
demi kawan2 and family sye akan happy !!!!
i try !!!!!
i miss COUSIN !!! ...
nak curah kan segalenye....
hnye awk yg boleh tenangkan sye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

commentje takkesah pown..

VisiT Blog Yang Comel2..

My FolloWer :)