UDAH LAMA SAYA NGAK POST KAN ?! MUNGKIN SAYA ...... BACA DONG DIBAWAHNYA..

dah lame sye tak pst kat blg nie..
rindu pon ade...
mungkin sebab sye tak ade mase atau tak tahu nak cakap ape..kot..
nie nak cite pasal semalam...
SEMALAM ....
sye pi kenduri kawin kat selangor...
ya allah... jauhnyeeee.... ujung selangorlah...
asal tak sampai ape ari baru sampai...
dalam tuh, bace uku and tidojelah..
nak wat pe lagy...
kan?? hahah..
nak letak gambar tapi ...
belum upload lagi... komputer ni slow cikit...
bile nak upload je masaalah...
korang ape khabar ??
sye tak berape sihat...
sebab - sebab tertentulah...
hahahah... tapi yang bestnye...
HARI JUMAAT TENGOK maharajalawak...
nemang arhh pecah perut dowhh...
bagi sye , tengok maharajalawak nie hilangkan stresssssss...
lawak tengok JOZAN , SEPAH AND NABIL GAK...
sye tak suke JAMBUUU.. buuu...
hahahahah.. lawak tak de  isi ,
pastu control macoje... hahha...
peni marah2...
ceah... emo pulak kan...??
pejam celik pejam celik dah  nak abiz bulan enam dah...
TAKUTTTNYEEE...
adakah selepas ini sye akan gembire?
sye pon tak tak taulah..
berserah ajelah..
atau lepas ini sye akn sakit hati ? sedih ? kecewe ?
i don"t knowlah sayang oi....
hahahhaah...
dahlah.. sye nak gi sekolah nie....
nak jumpe kekawan...
rindu sebab jumaat tak datang heheheh...
demam kan... nak wat camne lagy...
sye dah tak tahu nak cakap ape lagi..
klah bye sayang...oi..
tunggu cite selanjutnye kay....
byeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

commentje takkesah pown..

VisiT Blog Yang Comel2..

My FolloWer :)